Комунальне підприємство «Житній ринок», яке підпорядковується Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підтримало ініціативу українського шеф – кухаря Євгена Клопотенка провести на Житньому ринку гастрономічний pop-up «Кий, Шеф, Хорив».
Подія об'єднала фермерів, крафтових виробників, шеф-кухарів та тисячі гостей. Спільними зусиллями повертаємо велич Житнього ринку.
Гастрономічний pop-up «Кий, Шеф, Хорив» організовано з метою зробити Житній ринок активним центром гастрономічного та культурного життя столиці. Ринок має стати майданчиком з комфортними місцями для українських виробників та фермерів.
Житній ринок на два дні з 08 до 09 липня перетворили на майданчик, на якому зібрали і смачну їжу, і тих, хто цю їжу готує:
- фермери та крафтові виробники з усієї України представили свої товари;
- було облаштовано точки з їжею та напоями, як на сучасних європейських ринках;
- було встановлено імпровізовану гастрономічну сцену, де шефи разом із зірковими гостями влаштували кулінарні батли;
- було облаштовано освітню зону від української асоціації спільнот міжнародного руху Slow Food.
Прибуток від події буде передано на відродження Житнього ринку, а також «Благодійному фонду Сергія Притули» для придбання дрона DJI Mavic 3 Fly More Combo.
Нагадаємо, напередодні події на Житньому ринку провели велику толоку – це був початок проєкту перетворення простору ринку на гастрономічний та культурний хаб.